Go With Your Flow

5 ključnih elementov motivacije za vadbo

KORIST VADBE

Spoznajte in pozanimajte se, kaj vam prinaša redna vadba. Vaša motiviranost za redno aktivnost pride od vašega zavedanja o koristih, ki vam jih prinaša. Več kot imamo od vadbe, večja je naša motivacija. Več o tem si preberite v sekciji »20 RAZLOGOV ZAKAJ JE VADBA KORISTNA«.
 

OSEBNI RAZLOGI IN CILJ

Postavite si realen cilj, ki bi vaše počutje in življenje bistveno izboljšal. Zapišite si svoje osebne razloge, zakaj želite redno telovaditi. Vzemite si nekaj dni. Lahko je to zdravje, oblikovanje postave, kvalitetno hujšanje, mogoče dobro počutje, karkoli vam pade na pamet. Fantazirajte kot otrok brez meja!
 

Morda si želite:

  • da bi vam bile prav vse obleke v vaši omari
  • da lahko hodite po stopnicah ne da bi ostali brez sape
  • da bi imeli več kvalitetnega časa za familijo, prijatelje, igro s svojimi otroci
  • da bi se udobno počutili v lastni koži, še posebej, ko greste v družbo
  • da bi pretekli 20km z lahkoto


Lista bi se lahko nadaljevala še in še. Morda se vam to ne zdi pomembno, a vsakomur izmed nas kdaj upade motivacija za vadbo in tak seznam vam bo pomagal, da se ponovno motivirate.
 

VADBA S PRIJATELJEM ALI (OSEBNIM) TRENERJEM

Statistika kaže, da so ljudje, ki vadijo s prijateljem ali osebnim trenerjem uspešnejši in konstantnejši. Ko veste, da vas nekdo čaka, da boste skupaj opravili trening, boste vsekakor bolj motivirani, da se odpravite na trening in ga tudi opravite.
 

NAGRADITE SE!

Spravite 2 eura v šparovček vedno, ko greste na vadbo. Privoščite si svobodo in si s prihranjeno vsoto za nagrado kupite nekaj, kar si normalno ne bi - npr. novo majico. 
 

NAPREDEK IN REZULTATI

Podrobno spremljajte svojo vadbo, napredek in rezultate. Bolj, ko boste uspešni, več komplimentov boste dobivali.